1. Alle reparaties worden gefilmd en een week lang opgeslagen. Reparatieopname kan alleen opgevraagd worden door de eigenaar/opdrachtgever van dat toestel.
  2. De Hi Genius mascotte mag uitsluitend alleen worden gebruikt door Hi Genius, Dit is namelijk een ons eigen 3DS Max ontwerp. Dit is mede mogelijk gemaakt door Glee pictures and design. Alle eigendomsrechten behoren tot Hi Genius.
  3. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Hi Genius. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel Hi Genius als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).